Sårvätska i magen

Snittet gick som sagt upp en bit pga det blev sånt tryck av sårvätskan som samlats i min mage utav någon anledning. Jag åker till både sjukhuset och vårdcentralen ofta för att de ska hålla koll så det inte blir värre. Vätskan måste ut så de klippte upp mer av snittet så vätskan skulle kunna komma ut enklare, äckliga detaljer men det är så det ser ut just nu. De trycker även på magen, typ som en finne så att vätskan ska pressas ut genom hålet. Förstår om ni läsare vill spy, det är jag nära på att göra nämligen.. 

Så jag har ett hål i magen där det rinner ut massa äckligt och det luktar as rent ut sagt. Om en stund ska jag in till sjukhuset och då ska de väl ta massa prover, trycka på magen och se om antibiotikan har tagit det, inne på sista dagen med antibiotikan nu nämligen. Det är jobbigt för vi måste ju vara hemma typ hela tiden för det är ju inte världens enklaste att kontrollera när magen läcker liksom.. Men ja, huvudsaken är att jag är så pass pigg så jag kan ta hand om våra barn. Det får bli massa mys och bad hemma istället. Dottern är trots allt bara två så hon kräver ju inte så mycket än, utan nöjer sig med sin lilla pool här hemma. 

Annars mår vi faktiskt bra. Lillebror är 1 månad idag och han är så stor. Har 62 i kläder och hänger med mycket mer nu. Man märker verkligen av utvecklingen mer med andra barnet tycker jag. 

Jag ska se till att skriva del 2 av förlossningen, där jag ska berätta vad som hände efteråt. Tycker det är viktigt att ta upp den delen med för det är så mycket och viktiga saker som händer som man inte pratar om. 

Uterus Bicornis - L | |
Upp