Operation nr 3

Gick bra. Sövningen var inte alls lika läskig och det kändes mycket bättre att vakna den här gången. Har fortfarande min lilla väska med pumpen som drar ut vätska som bara blir mindre och mindre vilket är bra. Det tyder på att det läker.

Pratade precis med läkarna som gjorde operationen och de säger att detta kommer ta några månader innan allt är över. Dock är inte allt bundet till sjukhuset, utan jag kan troligen åka hem emellan och ibland endast gå till vårdcentralen för omläggning..  Det de gjorde den är gången var att ta bort ytterligare fett som dött på höger sida. Det hade bildats som en hinna/bubbla som de tömde och tog bort dött fett ifrån. Det läker fint men inte snabbt. Därav sa det så till mig idag att det kommer ta några månader innan allt är över. Operationerna kommer ske måndagar och torsdagar om inget mer akut inkommer. 

Bild från sjukhuset. Solnedgången är det jag försöker njuta av för då vet jag att dagen är över och att en ny snart är här. Så tiden går! 


Uterus Bicornis - L | |
Upp