Operation nr 2

Operationen gick bra och jag ska opereras igen på måndag och sedan på torsdag igen. Den här gången var jag inte sövd lika länge vilket gjorde att jag var piggare mycket snabbare än förra gången. Jag fick även de "lyxiga & dyra" medicinerna i samband med sövningen så jag inte skulle må illa, vilket jag inte gjorde alls, såååååå skönt!

Imorgon kommer mina barn och man och hälsar på, som jag längtat efter dom! På måndag ska jag sluta med min antibiotika vilket innebär att jag troligen kommer kunna åka hem och vara hemma mellan operationerna. Det hade känts helt fantastiskt samtidigt som väldigt oroligt. Iom de har koll på mig på ett helt annat sett här inne. Men, om det inte hade varit helt riskfritt med att åka hem så hade de ju aldrig låtit mig åka hem.. Så ja, jag får hoppas jag vågar och kan! 

Uterus Bicornis - L | |
Upp